Ruilen en Retourneren bij Studio Semaeve

Bij Studio Semaeve begrijpen we dat het soms nodig kan zijn om een product te ruilen of te retourneren. Daarom bieden wij een soepel en klantvriendelijk beleid voor ruilen en retourneren aan.

Ruilen & Retourneren

Je kunt producten altijd binnen 14 dagen na aankoop ruilen of retourneren, zonder opgave van reden. Wij bieden je de keuze tussen een terugbetaling of een vervangend product. Het aankoopbedrag wordt binnen 10 dagen na ontvangst van de retourzending teruggestort op je rekening.

Let op: De kosten voor het retourneren zijn voor rekening van de klant.

Beschadigd Product Ontvangen?

Als je een beschadigd product hebt ontvangen, stuur dan binnen 24 uur na ontvangst een e-mail naar info@studiosemaeve.nl. Je mag het beschadigde product dan kosteloos terugsturen voor reparatie. In dit geval zijn de verzendkosten gratis.

Uitzonderingen: Welke Producten Kunnen Niet Retour?

  • Zelf samengestelde boxkleden kunnen niet geretourneerd worden.
  • Op maat gemaakte producten of producten waarvoor een stof is gekozen die niet in het standaard assortiment zit (stoffen die niet op de website worden aangeboden), kunnen ook niet geretourneerd worden.

Instructies voor Retourneren

Volg onderstaande stappen om je retourzending aan te melden en een verzendlabel aan te maken:

  1. Ga naar de volgende link: Retour aanmelden.
  2. Meld je retourpakket aan en maak een verzendlabel aan.
  3. Vergeet niet dat de kosten voor retourneren voor eigen rekening zijn.

Contact

Heb je vragen over het ruilen en retourneren? Neem gerust contact met ons op:

Bij Studio Semaeve streven we naar jouw volledige tevredenheid en doen we ons best om jouw ruil- en retourervaring zo probleemloos mogelijk te maken. Bedankt voor je vertrouwen in Studio Semaeve!